テクニカルアカウント管理

Your dedicated trusted advisor.

An EnterpriseDB Technical Account Manager (TAM) is a designated Postgres advisor who works closely with your organization and provides guidance on how to make the most of Postgres for your initiatives. A TAM from EDB is an advocate who proactively assists you to prepare for future technology changes and helps to ensure you are getting the most from your EDB Postgres platform, tools and solutions, and are maximizing your support benefits.

Grpahic of TAM
 

The TAM will work with your team to proactively identify and recommend Postgres-based solutions.

Some advisory services the TAM can provide are:

  •  

    DBMSのインフラストラクチャとアーキテクチャのガイダンス

  •  

    災害復旧(DR)および高可用性(HA)の計画

  •  

    スケーラビリティの推奨事項

  •  

    ソフトウェアアップグレードの計画

  •  

    パフォーマンスチューニングの推奨事項

  •  

    DBMSマイグレーションの計画

  •  

    管理ストリーミング

  •  

    ベストプラクティスの教育

A Trusted Advisor for You

A TAM from EDB:

  •  

    Contributes as a strategic member of your team and participates in your key meetings

  •  

    Can be on site quarterly for strategic planning or technical review

  •  

    Conducts monthly service reviews with your extended team

  •  

    Simplifies communication channels, helps you stay on top of open items, and oversees and reports on the resolution of any open technical issues

  •  

    Carries additional feedback on your behalf to the product development teams

ハイライト

 
Icon clipboard

プランニング

  •  

    インフラストラクチャレビュー

  •  

    アーキテクチャアドバイス

  •  

    スケーラビリティデザイン

歯車のアイコン

DBMS

  •  

    Software upgrades

  •  

    アプリケーションのマイグレーション計画

Icon alert

ディザスタリカバリ

  •  

    戦略的DRレビュー

  •  

    HA(高可用性)ガイダンス

ゲージのアイコン

パフォーマンス

  •  

    チューニングに関するアドバイス

  •  

    推奨事項

チェックマークのアイコン

Care and Feeding

  •  

    技術的な問題を管理します

  •  

    講師チーム