サポート

Postgres のワールドワイド・エンタープライズ・サポート

EnterpriseDBは、24時間年中無休で利用できる高品質なサポートを提供しています。

All technical inquiries made by EDB customers are reviewed and investigated directly by expert Postgres support engineers who have, in many cases, already worked on problems just like yours and will provide focused attention until a solution is found.

Postgres開発リーダーが弊社のサポートエンジニアをバックアップしています。有能なPostgres担当者がいる企業でさえも、解決策を迅速に見つけ、組織のダウンタイムに対するリスクやパフォーマンスに関する問題を軽減するために、弊社のサポートを利用しています。

お客様は、問題の解決に必要となる知識を入手できるだけでなく、報告した問題の正確な解決策を適宜に得られます。

 

The engineer not only solved my problem but gave me multiple ways that I could do it to help me choose what was right for my environment.

–Shane Yamamoto, NOAA Federal

Get Help

Phone and Email

US 1-800-235-5891

US +1 732-331-1320

UK +44-2033 7198 20

Brazil +55-2129 5813 71

India +91-20-32676535

support@enterprisedb.com

Customer Portal

Access valuable resources 24/7.

 

Access Support Portal

 

(Active subscription customers only)

カスタマー・ポータルに関するご質問は、次のアドレスまでご連絡ください。CustomerCare@enterprisedb.com

無料のセルフサービス・サポートリソース

About Support Services

Every subscription customer of EDB Postgres products receives our Technical Alerts about software updates and bug fixes, access to our online Customer Portal and Knowledge Base, and 24x7 support by phone and email.

Expert Postgres Guidance

EDBは、EDB PostgresとPostgreSQLから最大価値を引き出すことができる総合的サービス内容を開発しました。

Develop Postgres Rock Stars

熟練のPostgresエキスパートがトップクオリティのトレーニングと認定プログラムをお客様のニーズのサポートに最適なレベル、ロールおよび形式別に提供します。