24時間365日体制のプレミアムサポート

All Cloud Database users are automatically entitled to Premium (24x7) Technical Support. Costs for Support are included in Amazon EC2 instance fees.

サポートを受ける場合、次のどちらかを実施します。

  1. Submit a support ticket by email: support@enterprisedb.com
  2. サポートチケットを 顧客ポータル内で申請します(申請を行うユーザーは、www.enterprisedb.comで登録されている必要があります)。
  3. または、050-5532-7038までお電話ください。

 

Services: Premium Cloud & DB
カバーしているコンポーネント Cloud Database Console
Cluster/Node Managers
PostgreSQL
Postgres Plus Advanced Server
Agreement 評価契約
EnterpriseDBクラウドサービス契約
フォーラム
Webポータルケース管理
ナレッジベース
利用可能なサポートモード 電話、メール、リモートサポート
サポート時間 24時間365日
指名窓口担当者の数 4
Initial Response Time 1 Hour
インシデントの数 無制限
Sev 1 Bug Escalation & Hot Fix(重大度1: バグエスカレーションおよびホットフィックス) あり

 

Postgres Plus Cloud Database Free Trial

To access the Free Trial, you must receive your credentials from EnterpriseDB. To receive credentials, sign up for the Free Trial

Please read our Free Trial agreement here: Postgres Plus Cloud Database Evaluation Agreement
 

Amazon上でのPostgres Plus Cloud Databaseコンソール

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